پورحیدرِی: تا به حال چنین اتحادی را در استقلال ندیده ام
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، منصورپورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر محیطی بسیار صمیمی در باشگاه و تیم استقلال وجود دارد و همه در تلاش هستند تا استقلال هر روز بهتر از دیروز باشد. وجود اختلاف در هر مجموعه‌ای طبیعی است و اگر چنین نباشد یك جای كار ایراد دارد. ما باید جمع بشویم و اظهار نظر كنیم و با یكدیگر مشورت كنیم و با ارائه طریق بهترین خروجی را داشته باشیم.
وی ادامه داد: در گذشته در زمان سرمربیگری سكومورخوف ما جلسات زیادی را پشت درهای بسته انجام می‌دادیم و گاهاً با فریاد نظرات خود را اعلام می‌كردیم منتها پس از خروج از جلسه هر كسی در جایگاه خود قرار می‌گرفت و به امور محوله خود می‌پرداخت.
پورحیدری افزود: مسائل اخیر بیشتر ناشی از آن است كه كمتر كسی فكر می‌كرد استقلال این چنین جمع و جور شود و به نتایج بسیار خوبی هم دست پیدا كند. واقعیت این است كه خود من هم چنین تصوری نداشتم.
پورحیدری اظهار داشت: حساسیت‌ها و كم‌لطفی‌ها نسبت به استقلال به مراتب بیشتر از سایر تیم‌ها است بازیكن تیم پیروزی روی نیمكت میوه می‌خورد و ایرادی ندارد ولی برای بازیكن ما بحث متفاوت است.
اشتباهات داوری اثبات نشده علیه استقلال بزرگ می‌شود اما اشتباهات مسلم داوری به سود سایر تیم‌ها امری بدیهی شده است. به هر حال ما یك مجموعه متحد هستیم و من تا به حال چنین همدلی و اتحادی را به خاطر نمی‌آورم و مطمئن هستم این مهم در آینده نیز استمرار





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: